olllle

kom hem från skolan för ett tag sen, vi slutar nämligen 20 i 2 på tisdagar !!! (:
på skolan var det väll somvanligt, nu har vi fått matte grupper så nu kan jag och josse va med emma på matten.
 :):)
i kväll blir det väll kompisar elr fotboll men jag är förkyld sen vet jag inte om jag ska gå kvar det är en massa tjaffs och vi får inte va med i serien längre men det är ju inte så länge kvar nu jag ska i allafall prova en träning vi får se hur det blir...


Här kommer några bilder från dagen :)

   

                                   



pusssss & hej leverpastejjjjjjjj!!! ♥


Kommentarer
Postat av: vicccyyy

vi i bakrunden :)

2009-09-01 @ 15:39:14
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0