olllle

i dag har det inte hänt så mkt torsdagar är jobbigast vi går till 20 i 4 sen så blir det inte lättare om det är personer runt om som hatar en men men... jag och josse har i allafall super kul och emma är sååå söt på matten (: .
i gårkväll var jag med josse och emma på UG och där träffade vi amanda.Å hon var så söt och fasnade med huvudet i hjälmen ;D.

men nu ska jag gå för snart ska jag va med mailn och då ska vi kanske ut och busa med emma och josse!!! 

    

                       


                      puss & hej leverpastejjjj ! ♥


Kommentarer
Postat av: haha

hahaha hoppas ni faller av mopeden och bryter nacken allihopa, särskilt hon som kör^^

2009-09-05 @ 23:30:32
Postat av: Malin den store!

Postat av: haha

hahaha hoppas ni faller av mopeden och bryter nacken allihopa, särskilt hon som kör^^



2009-09-05 @ 23:30:32

-----------------------------------

Ja..hur fan ska jag börja??

När du/ni skriver det här,vill ni verkligen att det ska inträffa? Tänk om det skulle hända..skulle ni må mycket bättre för det eller? jag menar väx upp,ni kan inte ens använda erat eget namn,haha bara pinsamt! stå för det ni tycker istället.



Puss sötisar!

2009-09-07 @ 18:05:25
URL: http://seexybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0