ollle

kom nyss hem från skolan, det var väll som vanligt vi hade 4 lektioner före lunch det är drygt vi hade orgentering och jag och josse är såå bra!! vi tog 3 st kontroller men på tävlingen har emma lovat att vi ska få köra med henne och då kommer vi att ta massor för hon vet iallafall åt vilket håll man ska hålla kartan :) men sen hade vi bara so och teknik, vi hade SO prov föra veckan och nu ska vi tydligen ha det på fredag också...
när jag kom hem så beställde jag kläder från H&M elr det blev inte så mkt för jag har inte så mkt pengar :).
ikväll blir det kompisar vi ska nog på KISON och se en film från våran konfa och sen så skulle vi baka kk där ;D.


söt sarah :)

puss & hej leverpastejj! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0