olleee

har nyss ätit middag det var spagetti och köttfärssås det känns som jag har ätit det nästan varje vecka sen jag föddes jag är så less på det.
men iallafall idag på skolan hade vi slöjd det var kul jag och josse håller på göra byxor som vi ska trycka på ni får kanske se dom sen. annars så hände det inget speciellt.
snart ska jag på fotbolls träning det ska bli kul men jag lär väll bli förkyld igen.
imorgon är det hörniaden bara drygt men vi får väll försöa göra det bästa av det med..

pussar till malin, frida, josse, emma och jossan ♥


här är söta eMo för längesedan

puss & hej leverpastejjj ! ♥ 




Kommentarer
Postat av: emmmmaaa

DU ÄR SÅÅÅÅÅ DÖD UNGE!

2009-09-10 @ 14:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0