ollee

kom typ nyss hem från skolan det var inte så jobbigt idag först hade vi prisutdelning från hörniaden min klass kom sist det var nån 8:a som vann, sen hade vi SO och då fikade vi för att våran lärare hade fyllt år och hon frågade om jag och josse kunde baka något så då bakade vi brömtårta och det var gott. sen hade vi svenska och engelska sen var det lunch efter det var det HK och vi gjorde lasange och mackor det var också gott jag och josse drack upp ett helt mjölkpaket så vi fick ont i magen ;D

ikväll ska jag sitta hemma och ha tråkigt medans alla andra ska vara ute och ha kul för jag har utegångsförbud för först gången i mitt liv och jag har ingen aning om vad jag ska göra en hel helg. :/ :/
smsa gärna.

puss & hej leverpastejj!!
♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0