emmmaa

mina söta vänner josse, frida och jos sov här i natt.vi kom hem strax efter 1 efter att jag hade kört hem Albin och Willy. stackars lilljos och att dom ska dra upp flingor också.. ;pmenmen dom for hem vid 12 imorse och då gick jag och duschade, fick en chock när jag kom upp för trappen hahh, det var folk hemma hos oss när jag går runt i bara handduk. det var ingen hemma när jag gick och duschade;] nu sitter jag iallafall här och har inget bättre för mig. ikväll då jävlar flickorhihhih♥



är man ego, så är man!

pussallasötisar!


Kommentarer
Postat av: Malin den store!

är man ett snyggt ego så är man;*

ikväll blire fart vill jag lova!<3

2009-09-12 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0