emmma-emo

länge sen jag skrev nu... har just ätit, och sitter jag vi datorn ska kolla lite på www.hm.com/se se om jag hittar något att beställa.aja, sjukt kul i helgen, men på fredagen var jag inte alls taggad på att åka till norrbyskär, en sak kan jag säga sjukt tur att jag for.. lite seg på fredagen men blev bra ändå, kött och någon potatis sen på lördag skulle vi planera lekar nu när vi ska bli ledare.. och jag skall inga namn nämna men curry-pojken är helt galen.. men ingen klår oss tjejer iaf.sen blev det skogslek mitt i natten,hahah hur fan lät det? :o efter det satt vi mest och snackade, såg SAW V och la oss när filmen var slut fyra elr nått..på söndag blev det inte speciellt mer än att städa och på lunchen skulle vi göra något snäll valde en speciell låt till en speciell person men vad fan fick man för det , jo.... massa jävla curry i håret och då drog ett krig igång.. allt slutade med helt genomblöta kläder och vatten i mobilen trots att jag tog ut den innan det värsta.. ska inte säga vad som hände det stannar mellan mig och dom andra som var där. Vill inte påstå att speciellt många förutom dom som jag för det mesta är med var glad på oss.. lillmalin som inte ens hade andra byxor fick låna av mig hon kunde ju inte fara hem blöt. nu är jag iaf hemma.

funderar på vad jag ska göra ikväll men jag tar kvällen som den kommer och ser vad som händer. Imorgon är det prao, ska vara hos en frisör men min vän oli.. kommer förhoppningsvis bli kul men skulle tro att man mest får städa och sopa. men det är härligt att göra något annat än bara massa jobb i skolan.


pussallasötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0