emmma

sitter och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat till mig, jag är så sjukt hungrig men icke. inte har hon tänkt det inte. hon kommer ju aldrig. ska ut med flickorna ikväll typ på UG elr nått sen ska vi dra hem till någon och se IDOL! imorrn är det hörniaden helt okej om man bortser från springa 6km. efter det ska jag till pappa ska försöka lägga in lite bilder på datorn har ingen sladd till mobilen hos mamma, eller den finns någonstans men vart vet jag inte;] sjukt tagg på helgen, vet  inte vad vi ska göra men nått kul blire nog! aja, nu kom precis mamma hem och jag hoppas på att hon ska börja med maten, somsagt SJUKT hungrig!

pussallasötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0