emmaa

sitter vid datron och ska snart gå och borsta min små gaddar.. har varit ute med mailn, frida,jose och joss tonight! kollade idol sen gick vi ut ett tag:) menmen åkte med en snäll lärka som malinsmor hem så jag slapp gå och nu sitter jag här. vilken dag lite dryg och så men bara bra trots allt, först fick vi veta betyget på SO-provet och fick ett MVG, ganska stolt över mig själv så.. sa att om jag gjore ett bra resultat på Asienprovet också så skulle det bli ett MVG i geografi så nu ska jag fan kämpa så jag får det, det är värt att vara pluggis ett tag då! Sen hade vi "arbetspass" min mycket duktiga klass kom 1:A i orienteringen, känner inte att jag var så hemskt duktig själv men GRATTIS till er som kämpade, och ett extra stort grattis till FRIDA & OLI som var hemskt snälla på den orienteringsdag som var. men GRATTIS 9:3! blev en mummsig tårta som belöning.. alla fick smaka;] till och med jag! blir inte at fara till pappa i morgon för jag är ändå borta hela helgen, ska på norrbyskär..
trevligt,trevligt!!

här har ni en bild på dom nya skorna!

pussallasötisar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0