emma-sweetdreams

whiiiiiie, SO-prov imorgon, ska jag vara ärlig har jag inte tränat jättemkt, men det känns som jag kan det mesta. slutade tidigare idag, ingen ström på HKn så vi kunde inte laga någon mat, men läxa fick vi allt iaf, man ska föra "kassabok" på allt man köper under en vecka från idag. jag och sötfrida gick vilse på orientenringen så vi kom tillbaka 25 minuter efter vi slutat idrotten, men bara en kvart sent till HKn ganska duktiga tkr jag.har iaf varit med josse och olle ikväll drog först till Karmel för att anmäla oss till nått "läger" sen for vi på UG och satt där ett tag men, vi hade ju inget UG-kort så då fick vi inte sitta vid tvn= lika bra att gå;] snackade ett tag och berättade för lillolle om planerna för helgen.. joss inget skall veta!!! mwahahhah.. menmen nu har jag försökt gå in på http://shop.hm.com/se/ men sidan hänger sig helatiden vet inte om det är min dator elr om det är sidan, är ganska sugen på att beställa massa saker så jag ska prata med min lillamamma;p menmen nu ska jag kolla en sista gång på SOn sen ska jag sova.  GODNATT!

pussallasötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0