eemma

Så sjukt trött efter helgen men lyckad om något blev den! Direkt efter middagen igår la jag mig för att se på One tree hill men han inte ens se ett helt avsnitt innan jag somnade. sov till typ 8 var vaken i 10 min sen somnade jag om och sov till väckar klockan ringde imorse. Lite trött på skolan idag menmen så går det. Hade HK sista lektionen jag, jessica och frida gjorde as god pizza! sen drog jag hem skulle göra mat ikväll för mamma är på nått möte. blev en typ nån salladhaha. ska kanske vara med frida och mailn ikväll får se hur det bli malin är ju inte den snabbaste person som jag känner men söt är hon endå. nu ska käka lite glass, GOTTT!

FREDAGEN VAR BÄST TJEJER!

pussallasötisar!

nu är du väl glad igen min söta ff? ♥


Kommentarer
Postat av: Malin den store!

hahah inte snabbaste jag känner...vad skall detta betyda my freu?!:)

I will call you in a minute belive it or not,take it or leave it..it´s up to you my kanelbulle!<3

2009-09-07 @ 18:00:11
URL: http://seexybitches.blogg.se/
Postat av: fridso=ff

Nu är jag lyckligare än på länge min sopptallrik!<3

2009-09-07 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0