eemma-loving

Jossan, jose och frida har just farit hem..  vi har sett idol och sen andra avenyn och ska snart gå och duscha. grymt seg dag.. inte gjorde vi mycket blev köttfärssås och sphagetti till lunch, käkade på skolan snackade lite med några sen drog vi tillbaka till praoen, mest bara tittapå vad dom gjort idag vi skulle ju göra slingor men det blev inget av så skulle kanske få göra det imorgon elr på trosdag.. annars jävlar! sen sa Malin hon vi är hos att vi skulle kanske färga och noppa ögonbrynen men vi får se, dom är ju som sagt lite efter med det dom vi säger att vi ska få göra. Åt iaf hemmagjordpizza till middag men jag önskade att det var en kycklingtallrik från tre kronor, så sjukt sugen! imorrn måste jag ta tag i svenskan.. elr om jag börjar efter jag har duschat får se men det skullle vara härligt att ha gjort bort det för det är ganska mycket som måste var gjort till efter praoen.. måste nog börja med att läsa papperna om ergonomin... sen är det engelska prov också men det kan få vänta ett tag! 



pussallasötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0