eemma

har just käkat glass och kakor och börjar inse att om jag fortsätter kommer jag bli asfet!;] men fan att det ska vara så gott! väntar på att mamma ska komma hem är så grymt hungrig. efter maten ska jag  på kalas min kusin fyller 9 idag så GRATTIS till henne! efter det blir det kanske något med flickorna hade planerat att göra en KK och kolla på tv! aja, idag så hade vi slöjd jag och malin gör grymt snygga linnen och snart är dom klara. vi tryckte på hennes idag och ska göra mitt nästa vecka men när det är klart ska ni allt få sen. På torsdag är det hörniaden iaf, känner mig inte pepp på att springa 6km.

GRATTIS GULLUNGE!♥

PUSSALLASÖTISAR!


Kommentarer
Postat av: jossi TOss

alla mina älskade musar :)

2009-09-09 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0