eeemma

så sjukt trött, hade inte ens tänkt fara till skolan idag är grymt förkyld och har ont i kroppen men det är det att man missar så mycket om man är hemmafast om jag nu får feber så måste jag stanna hemma men det hoppas jag inte på.aja, först var det matte, svenska och spanska före lunch sen hade vi orienterings"tävling" på efter middan lagomt bra när det är meningen att man ska springa, tur man har världenssötaste vänner som hjälper en:) men man fick iaf sluta tidigare. får se vad som händer ikväll beror på hur jag känner mig, men annars ska jag väl kanske ut ett tag. lilljos fyller ju år idag så om ni ser henne ikväll eller nått passa på att gratta henne!

GRATTIS!
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA!♥

pussallasötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0