ollle

bajss, mitt huvud gör ont..
jag är hemma från skolan idag har så väääldigt ont i huvudet, jag hatar att vara hemma det finns absolut inget att göra sen missar man en massa på skolan också menmen..
igår var det ju gympauppvisning det var väldigt mkt folk och kollade, dansen var bara pinsam och barngympan saken gick inte så himla bra. Men sen hade vi ju våra varv och det gick väll ganska bra på dom första varven jag ramlade inte ellr nått men när det kom till sista varvet så gick det verkligen dåligt.. patrik som skulle passa vet att jag kan själv så därför tänkte han inte passa nått men det visste jag inte om och sen kände jag att han inte var med och så for jag på nacken det var inte kul. vi får se om jag vågar köra flickis efter det här men det tror jag nog men jag taggar iallafall onsdag för då ska sofia vara med på gympan det blir super. :D

pusss heeej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0