oliviiiia

farmor och farafar for nyss hem dom har varit här och firat mig sen igår än fast det är några dagar kvar till jag fyller år, jag fick pengar mm. så jag var alltså hemma hela kvällen och bara satt och pratade med dom det var sååå kul, men nu är jag i allafall taggad på gympauppvisning den börjar 17:00 alla som vill komma och kolla, men vi ska vara där lite tidigre och träna igenom varven sen så har vi en dans också haahha det kommer inte gå bra men aja. sen så ska jag ju va med 6 åringarna när dom visar upp också..

minnen,

puss heej
 


Kommentarer
Postat av: MoaE

Höhö, guud se snygg man är :O

2009-12-20 @ 21:51:20
Postat av: MOaE

Eller var! xD

2009-12-20 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0