oliviiia

kom nyss hem från barngympan det är väldigt kul men man kan verkligen bli less på alla barn skulle aldrig klara av att jobba på dagis det räcker med alla barn jag har haft är ihela min uppväxt :D men dom är väldigt söta det är något som jag inte kan neka.

idag bakade vi som sagt pepparkakor man börjar verkligen känna att det snart är jul och snart börjar väll lucia träningen och sånt och i dag är det ju den första så det är bra 23 dagar kvar och på torsdag är jag inte 14 längre jag känner mig liten iklassen josse var den senaste som fyllde år och det var i september sen har jag varit ensam 14 åring

men nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och äta julbord på fredag med gympa ledarna eller inte nästan alla är ju vuxna.

nu längtar jag verkligen tills vi ska ta fram julgranen och det kommer lite snö.


pusssheej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0