ollle

jag har just ätit middag och det var den enda riktiga maten idag. för vi sov ju hos frida och där åt vi kladdkaka till frukost och det var riktigt MUMSIGT!!!

igår hade vi det super kul först hörneforsdagen där vi åt sockervadd, kollade på gympauppvisning och lite annat. sen på kvällen hos frida åt vi tacos och massa chips och godis sen färgade vi håret på emma och malin en blev blondare och en blev brunare(:. sen gick vi ut och träffade massor av roliga människor vi kom hem vid 4 men höll oss vakna fram till 6 fast josse däckade på golvet.

i dag har vi kollat på fridas söta kaniner, sprutat ketchup och grädde fulla munnen så vissa höll på spy och tagit hål i öronen (: .

Här kommer en bild på mina söta vänner :
 +EMMA
mer bilder kommer snart (:


PUSSPUSS :*

Kommentarer
Postat av: jossi A

ÄLSKAR ER

2009-08-23 @ 19:26:05
Postat av: Malin den store!

Jag älskar er i massor brudar!!



+ du glömmer väl inte den älskade kaviar blandningen med klumpar?;)..

2009-08-23 @ 19:30:24
Postat av: frida

jag älskar er små flickor :]

2009-08-24 @ 19:47:55
URL: http://starkeadolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0