emma

sitter hemma hos mormor, eftersom mitt internet inte funkar och snart så får jag damp. ska vara barnvakt" till bror ikväll mamma ska bort.josse och olle + några fler är ute och här sitter jag. ganska okej skoldag mest snack om betygskriterier elr vad det heter, slutade nån gång innan två. efter det for vi till ica och handlade inför imorrn:D


Imorrn blir det väl h-fors dagen sen ska vi till frida och äta middag+ någe gott till efterrätt ska sova där oxå! så då blire parteeeey med flickorna! sen är det så att vissa har hemligheter som man inte får veta, tidigast imorgon och här har man gått och väntat en hel vecka.. hahah, har ingen aning om vad det kan vara. men nu ska jag gå och göra något bättre får se vad det blir men mycket mer än det här händer inte ikväll.
 
hade tänkt lägga in en bild på min nye vän som jag träffade igåpr men har inte hunnit lägga in dom på datorn så ni kanske får se sen. ;]




pussallasötisar!

Kommentarer
Postat av: Malin den store!

ja vad kunde hemligheten vara?;]

2009-08-23 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0